RSS Feed

Țara mea – e o țară…mare

vezi toate articolele de
07 Jan 2011 la 08:08 156 comentarii 2251 vizualizari.

Prima și prima dată vreau să vă urez să aveți un an minunat din toate punctele de vedere și multă sănătate, asta pentru că se spune că restul se poate realiza, mai devreme sau mai târziu dar evident, nu strică să vă aducă 2011 și noroc și dragoste și bani.

Ieri, la TVR, președintele țării declara (referitor la atitudinea celor doi miniștri, francez și german cu privire la aderarea României la spațiul Schengen: “Nu putem tolera, pentru că, dacă acum stăm ca râmele, cum ne recomandă foarte mulți – stați, să stăm liniștiți, că sunt marile state ale UE… Da, sunt marile state, dar cei 22 de milioane de români au dreptul la respect”

În august 2010, tot la TVR, spunea că “o țară care se duce să ceară mereu împrumuturi pentru a avea bani de pensii și nu pentru infrastructură este o țară de mâna a doua.” Apoi a mai spus că suntem o țară de mămici și bebeluși. În iunie, 2010, Crin Antonescu era vehement și spunea că suntem o țară în care oamenii mor, nu pe patul de spital ci acasă. Septembrie, 2010, Victor Ponta spunea că suntem o țară supermarket iar în octombrie 2010 a declarat că “suntem țara care stârnește jenă, rușine la nivel european pentru faptul că furăm voturi în Parlament.” Tot în octombrie 2010, Năstase spunea că suntem o țară de nebuni. În mai, 2009, Mircea Geoană spunea că suntem o țară de oameni mândri și independenți, evident, încă nu știa că va pierde alegerile. Asta după ce în noiembrie 2008 îi spunea liderului opoziției israeliene, Benjamin Netanyahu că suntem o țară șovăielnică și timidă din punctul de vedere al inițiativei diplomatice și în materie de accente de politică externă. La un moment dat, n-am găsit data exactă și Radu Berceanu a spus că avem probleme, spunând că suntem ca un bolnav de diabet care are bomboanele pe masă dar nu poate să le manânce. Mădălin Voicu spunea și el că Fondul poate să ne pupe în …(da, acolo!), Liviu Dragnea că Guvernul Boc seamănă cu pamperșii, trebuie schimbat des și din același motiv, etc, etc, dacă tastați fraza “suntem o țară de…” pe google găsiți o grămadă de lucruri, spuse de o grămadă de oameni, majoritatea politicieni, majoritatea cu bani, fără griji. Mai mult, Adrian Severin a mai pus paie pe foc și a spus chiar că până la urmă Franța ar trebui să fie exclusă din Schengen dacă vorbim de corupție…și în tot acest timp vrăjitoarele românce au apărut prin presa de afară cum că au pus la cale un fel de blesteme unite împotriva taxelor și impozitelor pe care trebuie să le plătească pe viitor.
Tot ce ați citit mai sus despre țara noastră sunt simple reproduceri ale unor citate găsite în diverse declarații (și par ușor amuzante) dar mă gândesc că dincolo de toate astea, se fac niște rapoarte cu privire la noi, rapoarte serioase de evaluare și care nu cred că sunt foarte amuzante indiferent de limbaj.  Mie mi se pare că suntem cam ca vaca din banc pe care o duce țăranul la târg numai ca să o facă de toată…jena.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 

Etichete:


156 comments
  • 1

    @ Dora

    Exact! Suntem o tara care l-a ales pe Basescu presedinte. Si nu oricum, ci fiind in cunostinta de cauza, dupa 5 ani, ce fel de poama este. Romanii merita respect? Lesin de ras! (Adica ldr, nu lol, fiti romani ce mamamdracu’!)

  • 2

    Drept multumire pentru una din cele mai tari caricaturi vazute vreodata iti ofer trailer-ul celui mai scump film asiatic din istorie: youtube.com/wat../

  • 3

    Măi, labagiu viclean, cel care semnezi Flaviu,

    Tu crezi că noi facem eforturi crunte să menţinem o brumă de cititori pentru acest blog, ca să vină un căcat ca tine şi să profite făcându-şi reclamă la un sait de tot jena ?!

    Ia mai du-te-n pizda mă-tii cu link-urile tale cu tot, că nu te-am prea văzut contribuind cu ceva pe aici !

  • 4

    Pai da, sa ne respecte in primul rand domnul presedinte, ca din 2009 pana acum ne-a umplut de respect.

  • 5

    Io am zis si o repet…pacat ca s-a dus dracu’ Imperiu’ Austro – Ungar…macar noi cei din Ardeal eram in Schengen si nici nu aveam vreo treaba cu Base’

  • 6

    Cand spun ” suntem o tara de… ” oare nu se gandesc ca si ei fac parte din poporul asta :) ?!

  • 7

    Felicitari pentru… virgula dintre subiect si predicat, fix in titlu. Dupa ce am vazut aia, mi s-a taiat cheful de citit.

  • 8

    Dora,la multi ani.Durerea este ca fiecare are dreptate in felul sau.

  • 9

    @Alex Mihăileanu: A mai scris unu: Coboara-n jos, si n-a fost nicio nenorocire, daca-mi permiti comparatia, desigur, daca nu, asta e…

  • 10

    @Cosa Nostra: eu nu am contribit cu nimic sa succesul pentru care te lauzi dar am sa-ti spun doar ca parerile tale de semidoct nu prea impresioneaza (labagiule) , scuza-ma (onanistule) -sa fim totusi NISTE domni -nu stiu cum sa-ti spun …hai naiv .indivizi c-a tine ar trebui emasculati

  • 11

    @.: diferenta e ca ce-a scris ala se cheama licenta poetica, pe cind ce-a scris autoarea se duce inspre analfabetism. pastram, totusi, proportiile.

  • 12

    @Alex Mihăileanu: Pastrand proportiile, cred ca exagerezi, totusi.

  • 13

    Nu vad cum ai putea exagera o virgula intre subiect si predicat. Ori e, ori nu e! Ce atata filosofie?!

  • 14

    Băi, nu ştiu cine-i Mihăileanu ăsta, după poză ar părea cam labagiu, dar are dreptate.

    N-ai cum să faci aşa ceva !

    Dora, ce faci, măi, ai postat articolul şi te-ai culcat la loc ?! Treci să faci modificarea, ce naiba !, După ce că postezi rar …

  • 15

    @Nora: Dupa ce ca isi face aici reclama la blogul lui…de aia i-am zis ca exagereaza, mai ales ca a facut-o analfabeta pt. o virgula.

  • 16

    Unde si-a facut reclama la blog? Ca nu vad.

    Si stai linistit, ca nu e vorba doar de o virgula. Tot articolul e plin de greseli. “Doi ministrii”? :roll:

  • 17

    Da-i click pe numele lui si o sa vezi unde si-a facut reclama.

  • 18

    Din moment ce formularul de comentarii are si rubrica “Site”, adica il invita pe comentator sa-si dea si numele site-ului, daca are asa ceva, nu inteleg acuzatia ca Mihaileanu si-ar face reclama.

    Si da, poti sa faci pe cineva analfabet dupa ce vezi ca pune virgula intre subiect si predicat si scrie “doi ministrii”.

  • 19

    @mate: Nu era o acuzatie, era doar o constatare, ca nu suntem la tribunal aici. Poţi sa faci analfabet pe cine vrei tu ca doar e democratie, uneori însa mai intervine si graba cu care se redacteaza articolele. Si atât.

  • 20

    Să-mi explice şi mie cineva, cum fac eu, dacă vreau, ca în timp ce-mi citeşte textul, cititorul să ridice puţin vocea şi să facă o mică pauză ?!

    Sau: ce rol au semnele de punctuaţie ?! Dacă pauza pe care vreau s-o facă se nimereşte între subiect şi predicat, cum rezolv treaba ?!

    Departe de mine gândul de a-i lua apărarea Dorei. Adică i-aş fi luat apărarea atunci, la început, când mă dădeam la ea, neştiind că e soţia unuia Rogozanu, sau cum îl cheamă. Dar acum, nici vorbă !

    Deci, cum facem ?!

  • 21

    Dragi comentatori, fosti conationali: Tara arde, babele si nebunii se piaptana.

    Dora: Eu habar n-aveam de tendintele masochiste descrise in articol. Le-am citit si m-am minunat. Tari oamenii astia pe care ii alegeti voi. Desi nici cu ai nostri nu mi-e rusine. Noi avem o nebuna care e gata gata sa iasa. Zicea ca se pricepe la politica externa pentru ca Alaska e aproape de Rusia.

  • 22

    @Cosa Nostra:

    Pai cum sa faci Cosa, tragi aer in piept.

    Poti sa-ti faci o teza de doctorat pe chestia asta!

    alt Radu D. L. Popescu
    2011-01-07 17:12:11 | Raporteaza
  • 23

    ~~~~Pai cum sa faci Cosa, tragi aer in piept.~~~~

    Sa nu fie are “viciat” :)

  • 24

    @Cosa Nostra: folosesti o linie de pauza, Cosa! Sau o virgula, acolo unde se poate!

    Daca eram din locul Dorei, ziceam asa: “Tara mea, o tara mare…”

  • 25

    @nora: uite, am corectat, acum suntem ok?

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 20:38:37 | Raporteaza
  • 26

    @Bigshotnews: multumesc, :) )

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 20:39:29 | Raporteaza
  • 27

    @radu fefceac, @cristi: problema nu e doar basescu, problema e ca toti sunt la fel, nu prea ai de unde alege, pana si ponta a inceput sa semene cu ei desi e alta generatie si la un moment dat parea altfel

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 20:47:59 | Raporteaza
  • 28

    @The Balaurr: ai mai invatat putin maghiara? :)

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 20:49:53 | Raporteaza
  • 29

    @Mierea Naturala: nu cred ca ei se includ in poporul asta

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 20:50:59 | Raporteaza
  • 30

    @ Dora Constaninovici

    Wow! Sa pui virgula intre subiect si predicat poate fi o scapare sau un anumit tip de licenta pe care n-am inteles-o eu, dar sa corectezi si sa pui cratima intre subiect si predicat, ei bine, asta da! Asta e culmea analfabetismului. Ma gandesc ca daca era o licenta lasai asa, daca era o scapare corectai. Dar ai stat tu asa si te-ai gandit si ce ti-ai zis: ma musca astia de fund ca am pus virgula intre subiect si predicat, ei lasa ca le-arat eu lor cultura, le trag o cratima ca sa ma tina minte. Bravooo!!!!

  • 31

    @Alex Mihăileanu: am corectat, n-o sa incep acum sa imi justific fiecare greseala care se datoreaza grabei sau neglijentei iar daca n-ai chef sa citesti ce-am scris din cauza unei virgule – e simplu, nu mai citi. jignirile insa te rog sa le pastrezi pentru tine. acestea fiind scrise iti doresc un an frumos.

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 20:58:49 | Raporteaza
  • 32

    @Cosa Nostra: am corectat, aveai dreptate, am scris rapid si apoi m-am culcat, pentru ca dupa peste 20 de ore de nesomn am cedat. sigur am sa fiu mai atenta la virgule data viitoare. iti multumesc pentru ca nu-mi iei apararea :)

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 21:04:56 | Raporteaza
  • 33

    @Dora: eu eram ok si inainte. Pot doar sa presupun ca si tu. Altceva nu era ok si nu e in continuare. Uite, dupa punctele de suspensie, ai putea sa lasi un spatiu. Si inainte de “dar”, sa pui “virgula”. Si sa mai lasi randuri libere intre paragrafe. Stii tu, suntem lenesi si comozi.

    Si ar mai fi, dar tac. Sa nu iti devin total antipatica. :)

    @Radu Fefceac: aia nu e cratima, e linie de pauza. Si are si ea functiile ei.

  • 34

    @radu fefceac: nu e o cratima e o pauza, e ca si cum as vorbi acum cu tine si ti-as spune “radule” (acum as face o pauza in care as fuma dintr-un singur foc un sfert de tigara, chestie de efect dar care in scris nu se prea poate reda) si apoi ti-as spune “esti …tare!” :)

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 21:09:16 | Raporteaza
  • 35

    @Nora: multumesc, nu ma deranjeaza ca ma corectezi, am sa fiu mai atenta data viitoare, recunosc ca sunt uneori si comoda si lenesa

    Dora Constantinovici
    2011-01-07 21:12:57 | Raporteaza
  • 36

    Dora, tu ai uitat cum e pe aici ?!

    Nu pui articolul şi-l laşi pulii de suflet.

    Mai ales că unii dintre noi nu te-au văzut de mult şi abia aşteptam să mai schimbăm nişte amabilităţi, nişte ofense, nişte chestii de astea !

  • 37

    @The Balaurr: Ai f mare dreptate

  • 38

    Holy shit.Pe alte blogguri e “the grammar police” aici vad ca s-a strans tot interpolul. Referitor la articol politicienii romani au impresia ca au inventat smecheria care la altii exista de sute de ani si acum se simt discriminatI.Nu-i nimic asa progresam.

  • 39

    @jemoi: Strigoiule………..numai prostii debitezi………asa-ti ” progreseaza” mintea aia in colturi pe care o ai…………

  • 40

    @ Dora Constantinovici

    Pauza intre subiect si predicat? Nu prea vad rostul, dar e titlul tau si pui pauzele unde vrei. Pana aici am inteles. Ce nu am inteles este de cand cratima are rol de puncte de suspensie?

    DEX: CRÁTIMĂ, cratime, s. f. Semn grafic (-) folosit pentru a lega două sau mai multe cuvinte care se pronunță împreună, pentru a despărți cuvintele în silabe; liniuță de unire. – Din ngr. krátima.

    Dupa cum observi, definitia cratimei implica opusul ideii de pauza (ca doar nu desparteai nimic in silabe)

  • 41

    @Dora Constantinovici, nr.33: pana la urma cred ca tot 3 puncte ai sa pui ca sa reprezinti intentia pauzei(a fost evidenta pt. mine din start datorita virgulei alea pacatoase). “Tara mea…e o tara…mare”

  • 42

    excelent!

  • 43

    Băi, nu v-am zis ieri, dar am primit pe gratis camera aia deluxe de la capătul culoarului. Mă săturasem oricum de libărcile alea de colegi de salon. Dar nu aşa, ci a venit valetul şi mi-a deschis uşa, m-a poftit înăuntru. A zis că ţinuta e obligatorie acolo şi mi-a dat o camaşa alba apretată tare şi cu mîneci lungi de tot, aşa de lungi că a trebuit tot el să-mi pună butonierele la manşete. Nu se pricepea nenorocitul, le-a pus la spate pe amîndouă. Mamă ce mândru eram, m-am întis pe şezlong şi mă bronzam pe faţă la lumina de la neon. I-am ordonat să pună pe uşă semnul NU DERANJA ! iar el a zis “să trăiţi, nu e nevoie, nu vă deranjează nimeni 24 de ore”.

    Rămas singur am admirat camera. Era foarte curată atunci, albă toată, fără geamuri pe unde să intre zgomot, ideală pentru odihnă numai cu o singură uşă şi aia capitonată. Deci: am aţipit un pic, am mângâiat cu fruntea pereţii moi, că doar v-am zis că a greşit ceva la manşete şi s-au încurcat una în alta la spate. Am petrecut în linişte vreo 3 ore. Dar după aia mi-a venit să mă cac şi n-a mai fost aşa distractiv. Dar dacă le-am ordonat, asta e, n-au mai venit oricât am răcnit eu. Nu vreau să vă mai povestesc de restul de 21 de ore. Mă duc acum, mă alungă sora Geta de la tastatură. Nu ştiu de ce, vrea să o şteargă cu dezinfectant.

  • 44

    Infumurat, zadarncie, nebunie, armurie, melancolnie etc etc. Vai, ce cuvinte imbratisate de ziduri, dizolvate intrun amurg de rasare si captivat intr- o lumina de lumanare. Vazand ca o luminare e mai simbolic ca soarele. De ce? Fiindca umbra unui luminare atinge mai adanc o pestere fara vioiciune, unde fiecare colt este imbratisat lucios de o fatada care te induce catre o moment de inseletoare.. De a ispita o ultima rasfulare cu o luminara aproape stinsa.

    Iar Romania este in continuare ratacita in aceasta cavitate goala. Si asteapta ca cineva din capatul iesirii sa striga: “Te-am salvat”. Dar din pacate, adulmeca doar vantul care ne stinge tot.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-08 07:05:21 | Raporteaza
  • 45

    @jemoi: Bai ia vezi la 44 ce a scris colegul tau de salon, mai are nevoie de tine ?

  • 46

    Dora,

    esti sotia lui Cristi Rogozan?

    alt Radu D. L. Popescu
    2011-01-08 08:25:13 | Raporteaza
  • 47

    Popescule,

    Dora doarme la ora asta [ea e de la oraş, nu ca tine] şi da, este soţia lui Costi Rogozanu.

    Păi dacă nu era, acum o chema Dora Nostra !

  • 48

    Bă, tare Anti ăsta al nostru !

  • 49

    @Cosa Nostra:

    Si cred ca daca ar fi chemat-o Dora Nostra, pe cale de consecinta, ai fi dormit si tu la ora asta! :)

    alt Radu D. L. Popescu
    2011-01-08 09:20:08 | Raporteaza
  • 50

    @Cosa Nostra:

    Auzi, ce-a scris anti la 45, pare o continuare a comentariului 44…

    alt Radu D. L. Popescu
    2011-01-08 09:22:33 | Raporteaza
  • 51

    @Danny67 prostii-definitia mamei tale din dictionar @Tu ia-o-n gura @clona nebuna a lui cosa nostra “iar el a zis “să trăiţi, nu e nevoie, nu vă deranjează nimeni 24 de ore”.” saracul de tine tu chiar ai fost la nebuni.mi-e ila de tine.n-ar trebui sa lase persoane de la azil aici.ce-mi releva comentariul tau este ca tu chiar ai stat la zbuciumati.Mars nenorocitule

  • 52

    Danny si aici la 44 e o clona tare.

  • 53

    @jemoi: Acum ai gresit, clona lui cosa nu e Danny. Apropo, ce ti-a facut Dan de il contrezi asa la gioale ? Daca o sa incheiati conflictul, ar fi mai bine pt. voi, pt. ca voi chiar aveti de spus ceva aici pe blog fata de altii care se injura la infinit.

  • 54

    @Violeanta “Acum ai gresit”-n-am gresit.stiu ca sunt 2 persoane distincte.Unul prost si unul nebun.De aceea le-am si raspuns in 2 comentarii diferite.

  • 55

    Trebuie facute diferente intre TARA si POPOR.Tara ar fi OK,dar poporul care ii da mumele si o locuieste a fost,este si va fi de rahat.

  • 56

    @jemoi: Iti spun eu ca daca incheiati conflictul, o sa fie mai bine, fiecare din noi are ceva de spus pe acest blog.

    Eu mi-am luat nick-ul asta ca sa o potolesc pe Violeta care zicea numai aberatii si cred ca era pusa de cineva sa injure lumea pe aici. Stii tu cine se ocupa cu asta.

    Dar voi nu mai continuati cu injuraturile pt. ca nu realizati nimic si va faceti nervi aiurea.

    Sunt convins ca aveti ceva de spus aici, dar va rog sa va opriti.

  • 57

    @jemoi: VA ROG SA VA OPRITI CU INJURATURILE !!!

  • 58

    Violenta 007: Te rog f mult Violenta baneaza-i pe acesti indivizi , altfel nu se mai poate ! De 24 ore stau si ma injur cu mizerabilul asta de jemoi ? De unde a mai aparut si asta si ce vrea de la mine ? Citeste istoricul acestor comentarii si vei observa ca acesti idioti s-au legat de mine fara nici un motiv ! Stii prea bine cine sunt acesti indivizi …..de ce nu-i banezi definitiv ? Nu exprima absolut nimic , decat injuraturi si ofense aduse celorlati comentatori , inclusiv autorilor acestor articole de pe toate blogurile ! Ti-am promis tie cat si Anei ca ma voi abtine , daca-i banati ! Banati-i odata pt. totdeauna ! Vorbeam frumos cu Val one si deodata a aparut acest idiot de jemoi si m-a atacat ! Nu se poate asa ceva !Astept banarea lor imediat !

  • 59

    Cosico. O poezie penru tine taticule.

    Ai vrea, precum se vede, să-ţi mai aduci aminte D-acea miniatură a sexului frumos, D-a ei vioiciune, spirituasele-i cuvinte, D-ocheada cea focoasă din ochiu-i amoros;

    De ochii ei cei negri ce-ar sparge o-ntristare A lumii toată în doliu, d-acel surâs ceresc Ce veseleşte lumea ca ziua de sărbare, De gestele-i vioaie şi timbrul îngeresc;

    De buclel-ebenine, lucioase şi flotânde Pe sânul d-alabastru, ca aripe de corbi Ce fâlfâie pe bruma ninsorilor căzânde Cu toată răsuflarea-i ce tu în drag absorbi? –

    Pleca când am văzut-o, şi tremuram de frică; Căci inima-mi sta gata cu dânsa a zbura. Purta pe piept o cruce, o cruce mititica, Pe care şi jidanii părea c-ar săruta.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-08 12:35:10 | Raporteaza
  • 60

    @Danny67: Daca as putea i-as bana pe toti care injura !

  • 61

    @Anti Nationalist: Bravo, esti tare, daca poezia e scrisa de tine.

  • 62

    As vreau eu.

    E scris, de pararea mea cel mai poet din Romania, chiar mai mare ca Eminescu. Cezar Bolliac.

    Zdrobită geme inima-n mine; În flăcări, chinuri arz ne-ncetat; Viaţa-mi toată o am în tine, Dar tu de mine te-ai depărtat.

    Eşti tu o fee? Eşti zeitate? Sau, ca iubirea, vii a-ncălzi Un suflet rece ce nu mai bate, În noaptea urii din zi cu zi?

    De eşti aproape, pieptu-mi palpită; De eşti de faţă, eu ma uimesc; La glasu-ţi mintea îmi e răpită; Dar mi-eşti străină, şi mă-ngrozesc…

    Deştept, în somnu-mi chipu-ţi e-n mine; Mă uit la lume, şi, ca străin, Reviu în sine-mi, trăiesc în tine, Le las pe toate, de tine plin.

    Fiinţa-mi toată ţie-ţi urmează, Căci eu sunt umbră corpului tău; A ta, ca spirit, mă înviază, Căci tu eşti suflet corpului meu.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-08 13:30:44 | Raporteaza
  • 63

    @Anti Nationalist: Macar ai redactat-o si ne-ai bucurat pe toti cei care am citit-o astazi.

  • 64

    Nr 44, este total scris de mine. Am fost la o pestere in si s-a stins lumina. Am venit un domn, si zis: “Stati asa sa va salvezi”. Iar maicamea a zis. “Vai ce poetic”.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-08 14:15:43 | Raporteaza
  • 65

    @Anti Nationalist: Daca avea baterie la lanterna, era poet adevarat.

  • 66

    @Violenta 007: Bine ca nu era caimacam.

  • 67

    DA este o tara f. mare cu o gradina foarte frumoasa ,cu apa si pamant bun pt. hrana buna si sanatoasa ? ,DAR gradinarul este tare PROST ,dar rau de tot ! .O tara mare plina de pacatosi ca nu este om viu sa nu fie pacatos ? .Niste barbati in politica care ne/au chinuit 70 de ani si inca vor lasa stafeta copiilor lor ,/ dinastiile in stil el GRECO ? ,10 ani de Grecia ,in trecut ? / .Romanul si in tara dar si in diaspora se mananca intre ei ,din pacate lipsa de inteleptciune foarte mare ? ,profitand ce/i din imprejurimi vecinii si ”UMBRA MASONICA SI EVREii” care i/au distrus pe greci ,prin controlul justitiei si institutiile mari CORUPTE ,prin armele lor propii / oamenii fara credinta ;atei si pagani /??? .Toti romanii ce/i intelepti ,inteligenti ,patrioti ,credinciosi poporului si iubitori de neamul stramosesc ,au fost distrusi si altii au parasit tara ? .Iar ACUM ce/i care nu au mintea intunecata si ochii ca de ”PESTE MORT”? ,vad ce oameni sant ce/i care ne conduc si cata lipsa avem de oameni ADEVARATi si patrioti ? ,inca mai putem suporta stilul lor si caracterul DIAVOLESC ,dar pana cand oare ??? / fara oameni cu credinta si ajutorul lui DUMNEZEU ,noi popoarele ortodoxe ne vom infunda mereu ,pt. ca bunul DUMNEZEU are pretentii mari de la noi toti ? ,dar poate aduce si O urgiE mare asupra noastra DUMNEZEU ,atunci cand sa intrecut masura ,pt. a se curata pamantul de pacatosi !?/

  • 68

    @diaspora: Din pacate pt. noi, trebuie sa asteptam pana in 2014 ca sa schimbam gradinarul actual.

  • 69

    Am translatat pe limba engleza. Si am modificat putin

    Haughtyness, futility, madness, melancholy,sadness, etc etc . Oh thou Lord, what divine words embraced by wrinkled walls. Where dusk and dawn meets and dissolves immersly into a candle light. O thou my eyes witness as the candle light is more symbolic than a sunlight. Where shades from an candle light can reach every dead end in a abyss of voluptuous caves , where every corner is glossy facade by treacherous adage of wisdoms. Induced by a poisonous time which temptate one to realese the last breath within to extinguish the leading path from an shadowness of an candle.

    Romania is still lost in his own mind in this loneliness of cavity. Waiting for someone to yell at the tip of the exit: “I saved you”. But unfortunately,the words of hope contained an dust of wind that echoed the last light of the candle.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-08 16:01:20 | Raporteaza
  • 70

    @Anti Nationalist: Bine ca nu era caimacam, ala, stii tu …din pestera.

  • 71

    @Anti Nationalist:

    Mai bine nu modificai!

    Aveai o sansa sa intri in universalitate.

    alt Radu D. L. Popescu
    2011-01-08 17:22:34 | Raporteaza
  • 72

    @Cristi:Asteptari desarte. Natia asta romaneasca a avut mai multi domnitori in istoria ei decat TOATA EUROPA la un loc.Media unei domnii a fost de cca 2,5 ani pe teritoriile romanesti,16,5 ani la otomani si 19 ani in restul Europei civilizate. In istoria noastra sunt ani in care s-au schimbat si de 3 ori domnitorii.Care a rezistat 2 ani a fost exceptie. Unii au domnit si de 5-6 ori alternativ in Moldova si Muntenia(vezi Mavrocordat). Resemnati-va asta-i NATIUNEA.

  • 73

    @nic: O fi si cum zici tu.

  • 74

    @nic: Da si Stefan cel Mare, a fost domnitor adevarat.

  • 75

    nic //

    Ca Steaua si antrenori, daca stai si gandesti.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-08 19:03:06 | Raporteaza
  • 76

    @nic: Nu-i buna deloc resemnarea asta mai Nic. Trebuie facut ceva. Cea mai scurta domnie a unui domnitor roman stii a cui a fost si cat timp a tinut ?

  • 77

    @Dora Constantinovici: speranta moare ultima…vb de speranta sa mai avem o data capitala la Viena…asa ca DA…am mai invatat limbi straine :P :D …si daca observi “poporul” imi da dreptate

  • 78

    @The Balaurr: Daca imi permiti : Traindo sperando, murindo cacando .

  • 79

    mai baietel acneic, cel care semnezi the laba – ur, uite, eu sunt tiganca din craiova, de fapt sunt din slatina, dar am serviciu in craiova si locuiesc acolo.

    si ce crezi ca mi-a venit? sa fac un sondaj. am raspuns eu si cu o alta tiganca. stii rezultatul? niciuna din noi nu vrea capitala la viena.

    ce ne facem? ca dupa cum vezi nu suntem de acord cu totii! iti spun eu: ia tu toate revistele porno cu care te masturbezi si du-te tu la viena. in felul acesta nu mai ai nevoie de capitala aici. devii tu insuti o capitala. iar noi, incetul cu incetul scapam de toti cei din cauza carora romania ar avea nevoie sa fie altceva!

  • 80

    @violeta: Ce faci soro, iar ai inceput ? Dupa aia te dai umilita si tu scoti flacari pe nas ?

  • 81

    @violeta: SA-TI FIE RUSINE PT. LIMBAJUL PE CARE IL FOLOSESTI !!!

  • 82

    @violeta: SA-TI FIE RUSINE !!!

  • 83

    RUSINE SA-TI FIE !!!

  • 84

    @violeta: RUSINE SA-TI FIE PT. LIMBAJUL PE CARE IL FOLOSESTI !!!

  • 85

    @violeta: RUSINE !!!

  • 86

    testt

  • 87

    @Violenta 007: Buna ! Ce faci , ai necazuri cu Violeta ?

  • 88

    ddeeddedede

  • 89

    @Danny67: N-am niciun necaz, doar ca la Ana se da victima si aici nu vezi cum vorbeste.

  • 90

    @Danny67: Las-o in pace, nu-i spune nimic ca n-are niciun rost.

  • 91

    @Violenta 007: Nu ma bag , dar sunt de partea ta !

  • 92

    @Dora Constantinovici: Cat de mare e tara ta Dora ? Dar a mea e mare ?

  • 93

    @violeta: DRAGA VIOLETA,

    ASTAZI ESTE ULTIMA ZI CAND MAI VORBESC CU TINE

    SPER SA-TI DEA DUMNEZEU MINTE SA NU MAI FOLOSESTI PE VIITOR CUVINTE OBSCENE PE PANDORAS SI IN SOCIETATE,

    NU AJUNGI NICAIERI, NU AJUNGI NICAIERI, NU AJUNGI NICAIERI,

    NU URMA EXEMPLUL IDOLULUI TAU CARE ESTE TOTAL GRESIT !!!

    NU REZOLVI NIMIC CU INJURATURLE !!!

    AICI NU ESTE DECAT UN SPATIU VIRTUAL, INJURI DEGEABA !!!

    DACA ADMINISTRATORII SITE-ULUI SI AUTORII ARTICOLELOR TE VOR TOLERA PE TINE SI PE ALTII CARE INJURA, NR. DE CITITORI VA SCADEA IN CONTINUARE VERTIGINOS !!!

    ESTE UN SITE PREA BUN CA SA FIE POLUAT CU TOT FELUL DE OBSCENITATI !!!

    NU MAI INJURA, ITI FACI RAU NUMAI TIE, SA TII MINTE ASTA !!!

    BAFTA !!!

  • 94

    Habar n-am avut ca tiganii au acces la internet. Fain, daca totusi. esti tiganca.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-09 01:19:45 | Raporteaza
  • 95

    Tara nu e a ta! Tu ii apartii tarii, dar tara nu-ti apartine!

    Restul e istorie

  • 96

    com era catre tiganca aia de violeta. :)

    Pana la urma Violeta. Trebuie sa fii mandra ca esti tiganca/romanca din Romania: Ion Voicu, Gheorghe Dinica, Zamfir, George Enescu, Savinea Stanescu, Damian Draghici, Georges Boulanger, si ultimul. Tudor Arghezi. Sunteti vai de mamele voastre.

    Du-te in franta, si o sa vezi jidanii din Romania sunt printre cei mai respectati oameni din Europa. Nici nu vreau sa zic care sunt numele, altfel ma doare atit vocea din mintea mea, gatul, si ecou de la tantstatura.

    Fara voi, si jidanii Romania nu ar fii nici existat..

    alt Anti Nationalist
    2011-01-09 01:54:47 | Raporteaza
  • 97

    @Cristi:Si dupa el potopul.Stefan cel Mare a tinut natia cu sabia si a avut vreme sa-si ucida adversarii romani. De rest ma indoiesc de intelectul lui.Cand toti te zgandaresc si-ti creeaza dificultati nu construiesti biserici nenumarate,CUMPERI TUNURI NENUMARATE. In toata Europa,Dumnezeu a auzit mai usor rugile celor care se rugau acompaniati de salve de tun si le-a asigurat victoria.

  • 98

    @nic:degeaba ai tunuri daca te lupti cu furca .Cred ca s a procedat bine taranu se ducea la lupta ca sa si apere biserica( cu cat erau mai multe biserici cu atat mai bine).S a mizat pe fanatism din lipsa de bani…

  • 99

    @Mihai25:Cu furca mergeau la oaste romanii.Natiile civilizate din Europa erau altfel organizate,se adaposteau dupa ziduri de piatra si au dezvoltat armament ofensiv si defensiv specific.Practic odata cu aparitia artileriei nu a mai contat numarul ci calitatea. Faptul ca romanii s-au rezumat la cioplit lemn si n-au fost in stare sa-si faca arme sau mai degraba sa prelucreze metalul si lipsa scolii a facut ca natia sa nu poata construi nimic inafara de bisericute si sa fie in permanenta expusa oricarui trib de migratori care trecea prin zona.Doctrina apararii populare a fost intotdeauna aiurea si mai ales la natiile inapoiate a fost catastrofala.In Irak de exemplu,ultimul conflict major a condamnat la moarte peste 100,000 de tarani transformati peste noapte in militari. Sau gandeste-te ca in al al doilea razboi mondial,mergand cu caruta,calare,pe jos,cu pusca in spate pana la Stalingrad si inapoi au murit peste 800,000 de romani.Statele Unite angrenate in lupte pe tot globul,pe pamant in aer sau pe apa n-au pierdut jumatate din cat am pierdut noi si au castigat pe toate fronturile.

  • 100

    @nic: Asa erau vremurile atunci, Stefan cel Mare si-a aparat cum a stiut si a putut mai bine pamantul lui, iar daca nu il ducea capul, dupa cum spui tu, nu cred ca domnea atatia zeci de ani.

  • 101

    @nic: Hai ca am avut si noi cetati.

  • 102

    @nic: Statele Unite s-au format si datorita francezilor, un singur vot mai trebuia acum aproximativ 300 de ani ca franceza sa fie limba oficiala din S.U.A. Poporul american este un conglomerat format din mai multe natii si care a aparut cu mult dupa poporul roman. De acord cu tine, armata americana este foarte puternica la ora actuala.

  • 103

    @Cristi: Forta a dat-o intotdeauna,scoala si tehnologia obtinuta prin munca.Poporului roman i-a lipsit intotdeauna si scoala si munca eficienta,nu este in ADN-ul romanesc asa ceva.De aceea Romania nu arata ca oricare din tarile civilizate din Europa.

  • 104

    @nic: Intr-adevar conteaza mult educatia si codul genetic, asta vorbeam si cu Danny un pic mai devreme.

  • 105

    @nic: Dar scoala romaneasca a fost buna totusi, sper sa-si revina in viitor.

  • 106

    @Cristi: La ce a fost buna scoala ROMANEASCA ??? Ne-am obisnuiti sa ne mintim ca romanii suntem frumosi,harnici si destepti.Sunt povesti de adormit copiii. Atata vreme cat practic economia nu exceleaza in nici un domeniu nu ai de unde avea scoala.Scoala a fost legata intotdeauna de utilitatea ei economica-creatoare de forta de munca.Degeaba ai profesori care n-au legatura cu realitatea tehnica sau economica. NU AU CE INVATA COPIII chiar in zona care ne doare. O natie fara traditii industriale,agrare,economice nu are de unde avea scoala,scoala si economia se motiveaza reciproc si produc progres.Dar nu este cazul ROMANIEI.

  • 107

    Dar medaliile de aur de la olimpiadele internationale de matematica, fizica, informatica etc. sunt rezultatul scolii romanesti. Pilotii romani sunt printre cei mai buni din lume, fiind cautati peste tot in lume de catre companiile aeriene, medicii romani sunt foarte apreciati in strainatate, specialistii in I.T. si exemplele sunt numeroase.

    Toti acestia au facut scoala in Romania, problema e ca n-au reusit toti sa isi demonstreze valoarea in Romania din cauza clasei politice care nu e interesata decat de ciolan. Asta e parerea mea, probabil ca adevarul este la mijloc, ca intotdeauna.

  • 108

    @nic: Ti-am lasat raspunsul meu la 107, imi face placere sa comunic cu tine.

  • 109

    Cristi//

    Nic are perfect dreptate(acum intelegeti de ce Cioran era atit de anti-roman?). Romanii niciodata nu afost un popor de capodopera. Excludam americanii. Si vorbim strict de europeni. Defapt,cand alte popoare au o spirit de aristocatie, noi suntem un popor format din spiritul taranului. Suntem singura tara din Europa lipsita de o cultura grandois, si lipsita de aristocatie in firea noastra subconstientia de a exista, si ancorata in realitate. Si asa cum a precizat si Nic. Societatea noastra niciodata nu afost reformata dupa o structura scolita de realitate.

    Ne uitam la bloomberg, luam o sticla de vin. Si apoi zicem: “Of doamne doamne, ce e ala economia? Poezie de cifre, care da omul vise, pline de avere si fite cu buzunari golite”.

    Romanul niciodata nu exceleaza printr-o perceptia reciproc al realitatii. Nici nu exista dorinta, sau indrazneala.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-09 21:56:21 | Raporteaza
  • 110

    Suntem o fire exentieala, de aia sa zice, ca suntem o natie de poetii. Fiindca traim in poezia noastra.

    alt Anti Nationalist
    2011-01-09 22:47:31 | Raporteaza
  • 111

    @Cristi: Olimpici medaliati,da dar nu cum crezi tu.Nu facem parte din primele 10 natiuni care participa la olimpiade. IT-cel mai simplu domeniu de activitate,nu necesita traditii ca si industria care a ajuns unde a ajuns in 2 secole de revolutie industriala.Noua romanilor pentru roaba si harlet nu ne trebuie IT.Tot ce se produce in domeniu este pentru extern,incepand de la masini unelte,autovehicule,tehnologii industriale-agricole,armament,medicina etc,etc,etc.Ori nici un domeniu nu este specific Romaniei. Medici ???Da se invata ceva,dar daca ar fi dupa puterile noastre romanesti,medicina s-ar face cu vraci,plante medicinale,fara bisturiu(ca nu suntem in stare sa producem nici asa ceva)fara RMN,laser etc,etc. Piloti ??? Ma indoiesc ca suntem chiar asa buni.Pilotii din cate stiu se pregatesc pe simulatoare sofisticate ca si avioanele din ultima generatie.Oricum nu cred ca ne putem compara cu altii care zboara fara restrictii de combustibil,pe aparate construite de ei. Si pana la urma tot acolo ajungem,la cea facut natia in ultimele secole.Nimic important inafara de a se lauda cu o mana de personalitati nascute in Romania,dar care au facut scoala si au lucrat oriunde numai in Romania nu. Ce a ramas de la inaintasi se vede cu ochiul liber.Ce lasam noi la urmasi???Multe,multe BISERICI si urari de genul “Sa va ajute Dumnezeu”.

  • 112

    Si? Tu ce vrei Nic?!

    alt Anti Nationalist
    2011-01-10 00:59:17 | Raporteaza
  • 113

    Da, e o buna sinteza a definitiilor pe care le-au dat politicienii despre Romania. Eu as zice ca romanilor, in general, le lipseste moralitatea. “The rest is silence”. Pot si argumenta, dar nu cred ca intereseaza pe cineva.

  • 114

    @violeta: Sper si eu ca tu si prietena ta NU vreti capitala la Viena…ar insemna ca intelegeti despre ce vorbesc si NU cred ca e cazul ;) …cat despre faptul ca te declari tiganca- parerea mea ca si tiganii (vb de cei adevarati) au mandria lor si ar trebui sa protesteze public ca te dai una de a lor…faptul ca ai adormit la solar si esti un pic mai maro nu inseamna ca esti tiganca, chiar daca te-ai nascut la Slatina si lucrezi la Craiova …unde iti doresc sa ramai toata viata…cand merg la Viena dau tot timpul peste de astea ca voi – de obicei cereti cate 1 euro…

  • 115

    @The Balaurr:

    Balaure, visezi cai verzi pe pereti!

    Nimeni nu vrea capitala la Viena. A mai fost si stim cum e . Toate bogatiile Ardealului au zburat in vest. Romanii din Ardeal erau natiune de rangul III in propria lor tara.

    Viitorul apartine descentralizarii si automat, regionalizarii ca in toate tarile europene moderne.

    In ceea ce priveste libera circulatie si Violeta e la fel de libera sa circule in toata Europa exact la fel cum si tu te duci la Viena.

    Daca din intamplare esti ardelean sa stii ca exprimarea ta de mai sus nu-ti face cinste, iar voi, cei care cititi asta si nu sunteti ardeleni, aflati ca ideile Balaurului nu reprezinta modul de a gandi al ardelenilor.

    alt Radu D. L. Popescu
    2011-01-10 11:19:13 | Raporteaza
  • 116

    @Radu D. L. Popescu: prietene…wake up! Dupa cum vad esti blocat in manualul de istorie de clasa a 7-a de dinainte de 89 (buhuhuuu…bogatiile Ardealului) sau ai stat cam mult pe langa Vadim…problema e ca da, sunt ardelean si la 7 km de mine, ungurul de peste granita (care nu e cu nimic mai breaz decat mine) e in Schenghen si daca vrea sa merge in State, in Canada sau in Australia fara sa aiba nevoie de viza ca mine… Eu vreau capitala la Viena pt ca m-am saturat de imbecilii de la Bucuresti (vorbesc de politicieni)…la fel de bine puteam sa zic ca vreau capitala la Madrid, Paris sau BErlin…sau alege tu o capitala care-ti place …poate de data asta ai inteles

    PS – Si daca vorbim de exprimari care nu fac cinste…poate o citesti si pe a amicei tale Violeta

  • 117

    @Cristi si Nic : Va apreciez mult pe voi doi , datorita comentariilor inteligente si de bun simt pe care le aveti aici referitor la scoala romaneasca ! Nic spune un mare adevar cand afirma ca scoala trebuie sa fie intotdeauna legata de utilitatea ei economica – creatoare de forta de munca si de faptul ca profesorii n-au legatura cu realitatea tehnica sau practica , iar Cristi vine cu alte adevaruri legate de medaliile de aur obtinute la olimpiadele internationale de matem , fizica , informatica , etc . Doua lucruri vreau sa punctez aici, care au dus la esecul scolii romanesti : 1 – Componenta ultrateoretica a invatamantului romanesc de-a lungul timpului , lipsindu-i f. mult baza practica 2 – Politizarea invatamantului romanesc inainte de 89 , dar mai ales dupa 89 ! Perfect surprins de Cristi influenta negativa a politicului in distrugerea sistemului de valori al scolii romanesti si mai ales al societatii civile din Romania !

  • 118

    @Danny67: Si eu te apreciez pt. comentariile tale, dar dupa cum bine stii sunt multi specialisti din toate domeniile, formati in Romania care sunt apreciati pe toate continentele pt. valoarea lor. Si au facut studiile in Romania !

  • 119

    @nic: Eu ti-am vorbit despre oameni foarte bine pregatiti in scolile din Romania, ca nu avem aparatura cea mai performanta in diferite domenii de activitate, asta e cu totul altceva.

    Cat despre medicii romani formati la noi iti spun eu precis ca sunt foarte buni, or mai fi si uscaturi printre ei, asta e.

    Pilotii romani sunt apreciati peste tot, nu cred ca tu chiar nu stii asta, cat despre avioane ai dreptate, dar eu ti-am spus despre piloti, nu despre simulatoare de zbor sau avioane construite in Romania.

  • 120

    @Cristi: Ca nu avem aparatura performanta se datoreaza faptului ca”oamenii bine pregatiti” nu sunt capabili sa o proiecteze si execute.Si este normal,Romania este o tara ortodoxa care ca si celelalte n-a participat la revolutia industriala inceputa cu mai bine de 200 de ani in urma.Oameni bine pregatiti au “ceilalti” NEORTODOCSI care practic au adus civilizatia la nivelul actual.Nimic din ce te inconjoara in viata de zi cu zi nu este de sorginte “ORTODOXA”,indiferent de ce domeniu vrei sa vorbim.Lumea ortodoxa nu a creeat scoli,universitati, nu a cercetat,scoala adevarata se facea si pe vremuri la Budapesta,Paris,Viena,Berlin,Londra.Daca nu stiai de exemplu Universitatea CAMBRIDGE are 60 de laureati Nobel si nici unul nu e roman. TOTI medicii romani se specializeaza in modul real AFARA. E cerere afara,nu ca sunt extraordinari ci datorita faptului ca tineretul lor nu asigura necesarul propriu. In Romania sunt cateva spitale universitare care cat de cat sunt mai aduse la zi cu medicina mondiala si astea cred ca ajungi sa le numeri pe degetele de la o mana. Cat despre piloti revin cu ideea ca nu poti fi pilot fara sa treci de testele de simulator.Ori astea deja ne depasesc posibilitatile tehnice si tehnologice si ca atare tot afara se face pregatirea.Pe de alta parte gandeste-te ca Statele Unite au de exemplu cca 13,000 de aeroporturi incepand cu JFK New York pana la cele tip pasune sau teren de golf. Nu cred ca trebuie sa te descalti ca sa-ti ajunga degetele sa numeri toate aeroporturile din Romania. Ca or fi cativa apreciati se poate dar sa nu-ti inchipui ca avem foarte multi ca nu e de unde. In concluzie la noi totul e ca un aisberg,vedem varful dar neglijam ce este sub apa.Si sub apa la noi este mult mai mult ca la altii care au adus civilizatia umana acolo unde este astazi.

  • 121

    @nic: Nu cred ca Biserica Ortodoxa Romana e de vina pt. situatia din Romania.

    S.U.A. au 200 de etnii diferite care au contribuit la ceea ce sunt S.U.A. astazi. Cred ca printre ei erau si ortodocsi, ca doar n-or fi fost numai de alte religii.

  • 122

    @Cristi: USA are la baza nu etniile alea multe,ci o civilizatie de sorginte britanica,care a avut succes oriunde in lume. Si asta chiar daca UK in prima faza a folosit puscariasi si curve pentru colonizare.Daca colonistii ar fi fost romani,astazi traiau in corturi corciti cu aborigenii si nu s-ar fi auzit de USA sau Australia. Nu ma refeream doar la BOR,ma refeream la ORTODOXIE in general ca un factor principal de inapoiere pentru toate tarile “afectate”,Bulgaria,Rusia,Belarus,Ukraina,Grecia. Cauta pe Google termenul GDP(PIB/capita)clasamente pe pe natiuni.Vei gasi toate tarile ortodoxe grupate incepand de pe la locul 60.Grecia este o exceptie la prima vedere,dar se pare ca cam de cativa ani au masluit raportarile(vezi deficitul enorm de azi)

  • 123

    @Cristi:Apropo de STATE,ai auzit de WASP(alb,anglo-saxon,protestant)???

  • 124

    @nic: Asa e, dar si francezii au meritul lor, acum 300 de ani un singur vot a lipsit ca franceza sa fie limba oficiala in S.U.A.

    Iar cei care au adus comunismul in Romania nu prea erau dusi la biserica, nu mai vreau sa zic ce etnie erau, ca si prin S.U.A. au functii mari, ca in toata lumea de altfel.

    Am auzit chiar si de Klu Klux Klan, baptisti, evanghelisti etc. fiecare cu convingerile lui.

  • 125

    @nic: Vad ca scrii foarte corect in limba romana, n-ar trebui sa fii asa de pornit pe romani.

  • 126

    Băi labagiule, cel care semnezi nic,

    Cum ai dedus bă tu că ortodoxia este factorul principal de înapoiere ?!

    Uite, spre deosebire de voi, care mi se pare că cam de câţiva ani vă sugeţi pulile unii la alţii, noi ortodocşii din camera asta futem numai bagaboante de genul feminin. Din când în când, mai dăm muie şi la libărci, dar foarte rar, aşa că trebuie să vă înscrieţi încă de pe acum !

  • 127

    @Cristi: Nu sunt pornit pe romani,te inseli.Incerc sa vad de ce suntem cum suntem si asta de sute de ani. Si suntem cum suntem datorita faptului ca avem multi ca Cosa Nostra de exemplu. Ma indoiesc ca ar fi capabil sa citeasca o istorie a culturii si civilizatiilor ca nu are poze cu femei goale si nu-l excita. Bineinteles ca este ORTODOX,dar a fost botezat cand inca nu stia sa vorbeasca si sa scrie.

  • 128

    @Anti Nationalist: Anti, rolul tau pe blogul asta e unul hazliu, apreciez asta, dar vezi ca te-ai cam dat de gol uneori si ai scris corect romaneste.

    Asa ca indiferent ce spui tu pe aicea, eu te consider un roman adevarat.

  • 129

    @Cristi: Si cand Cosa Nostra nu se va mai putea folosi de singura lui parte anatomica functionala,nu va putea bea ca-i ficatul pulbere de cat a baut,atunci se va pocai si va trece la martorii lui Iehova.

  • 130

    Băi labă,

    Dacă ai crezut că dai de fraieri pe aici te-ai înşelat !

    Au mai încercat mulţi ca tine şi au luat-o în mână. O perioadă, văzând care-i treaba, s-au lăsat. Acum, văd că au trimis iarăşi răspândaci. Dar, de data asta, au trimis un papagal prost şi labagiu – tu !

    Nu ştii să răspândeşti, nu ştii să te deghizezi, deci, nu eşti un răspândac bun. Spune-le să te ia înapoi şi să trimită unii mai de calibrul nostru [tu nici nu ştii să scrii corect].

    Te-am bănuit de la început, dar te-am lăsat să văd cam ce vrei. Acum m-ai convins. Şi vrei să ştii ceva ?! Poate că aveam dubii dacă nu băgai faza cu botezatul când încă nu ştiam să vorbesc şi să scriu.

    Ştim bine ce sectanţi au obsesia asta !

    Deci, dacă te-ai înscris la muie, mai stai, că e dreptul tău şi-ţi dăm, dacă nu, lasă-te şi uşcheala de pe aici pentru că mă ţin de tine până te strivesc !

    Şi, ca să nu te aud de drepturi şi astea, află că nu aveam nimic cu tine dacă îţi declarai de la început apartenenţa religioasă şi dacă făceai analize fără jigniri şi atacuri. Dar tu, n-ai făcut asta. Ai preferat să stai ascuns şi să împroşti cu căcat în credinţa noastră.

  • 131

    @nic: Bine punctat Nic referitor la modul cum sunt facuti unii dintre romani si continui sa ai o discutie interesanta cu Cristi vis-a-vis de romani ,romanism ,mentalitati balcanice. Iar referitor la cauzele aparitiei “cocalarismului” romanesc si persistenta acestuia ,voi interveni eu mai tarziu cu o dezbatere ampla si bine documentata pe care o voi intitula : COCALAR DE ROMANIA !

  • 132

    @nic: Ce sa zic, pe la noi prin tara pocaitii umbla pe la blocuri, din usa in usa sa gaseasca adepti. Nu prea le iese miscarea asta deloc, sa stii.

    Poporul roman are in procent de 90% credinta ortodoxa si asa va ramane in vecii vecilor Amin !

    Daca nu esti ortodox iti inteleg atitudinea, dar vezi ca daca ai fost botezat ortodox si dupa aceea ti-ai schimbat religia pt. beneficii materiale, este un mare pacat si e cam nasol pt. tine.

  • 133

    @Cosa Nostra: Domnule COSA NOSTRA,un proverb spune ca,,,cu prostu’ sa nu te pui,ca are mintea odihnita.

  • 134

    @Danny67: Nu cred ca mai am ce sa dicut cu nic, el tot promoveaza ideea ca ortodoxismul a stat la baza nerealizarilor poporului si statului roman.

    Adica ce Biserica Ortodoxa Romana a adus comunismul in Romania sau alta etnie care are mai multe religii e vinovata de lucrul asta ?

  • 135

    Da băi, fraiere, nu te pune şi gata ! Du-te-n câştigător şi lasă-ne, hai !

  • 136

    @Cristi: Ia ghici ce scoala a facut I.V. STALIN ??? Asta-i ala care intreba cate divizii de tancuri are PAPA. Sunt si voi ramane ORTODOX Cristi,dar asta nu inseamna ca-mi face placere sa vad popi poleiti in aur cand aurul e ochiul dracului.Prefer sa vad biserici poleite in aur chiar daca sunt la Cremlin sau in sudul Italiei.Si sunt si tolerant si am intrat si in alt fel de biserici sau moschei.Daca ajungi la Constanta intra in orice biserica crestina si vei vedea toleranta crestina sub forma oamenilor cu turbane pictati in ipostaze in care i-L agreseaza pe CRISTOS.

  • 137

    dannyyyyy iuuuuuby mic, mic, mic si prostuuut, hai sa te invat ceva ca tu dai impresia ca stii doar atunci cind nu spui nimic si doar te lingusesti, iar cind vrei sa spui ceva spui numai timpitele mici, mici, mici ca si tine.

    „cocalar” nu exista decit in dictionarele majoritarilor, care sunt foarte proaste. gasesti multe lucruri bune in iele dar la fel de multe prostii.

    de fapt se zice „cocălar” (vezi cosa ca mi-a iesit?). noi tiganii suntem de mai multe rase si ne deosebim unii de altii: laieti sau corturari, rudari, spoitori, ursari, cocalari, si altii.

    cocalarii se ocupau cu facutul si arsul (coptul) caramizii de unde si denumirea.

    geci cocalar scris cum am scris eu mai sus in ghilimele este o rasa de tigani. tu ai preluat de pe strada sau de la televizor si crezi ca inseamna baiat fara minte, de bani gata, smecher care umbla cu fete in cluburi si asculta manele in masina.

    nimic mai gresit mai puit mai! cum un domn educat ca tine sa preia de la radio zu?

  • 138

    Vio, vezi că pe asta eu am spus-o primul şi la mai multe articole.

    Cum de asemenea nici piţipoancă nu e ce se crede că ar fi.

    Dacă-ţi mai iese şi un alt caracter românesc îi spun ăluia să-ţi dea o îngheţată !

  • 139

    @Cristi: Dragii mei comentatori , principala regula de baza a democratiei este acceptarea ideilor celuilalt ! Voi doi ati discutat destul de frumos , civilizat si constructiv pt. acest blog , dar ati ajuns intr-un punct unde v-ati impotmolit, vis – a -vis de realizarile sau nerealizarile Ortodoxismului in dezvoltarea statului si poporului roman ! Problema este destul de complexa si necesita ani de studiu pt. istorici , sociologi , teologi si sper ca nu aveti pretentia amandoi sa emiteti adevarul in 2-3 comentarii pe acest blog ! E bine ca aveti opiniile voastre fata de aceasta problema, dar va rog eu , nu fiti atat de transanti incat sa va certati si sa nu mai discutati ! Trebuie sa aveti toleranta fata de voi in astfel de probleme , deoarece de-a lungul timpul lipsa acesteia a dus la conflicte , razboaie ideologice si religioase ! Ce-as putea spune aici………Dupa marea SCHISMA din 1054 , biserica catolica ( universala )continua spiritul razboinic alaturi de puterea politica a statelor nou create apusene si are pretentii de hegemonie in conducerea statului! Biserica ortodoxa este mai pasnica si nu are aceste pretentii hegemonice , acest lucru se datoreaza si faptului ca Rasaritul Europei pierde teren ( vezi aici Imperiul Bizantin ) fata de statele apusene care incep sa se dezvolte vertiginos si ferite de noua amenintare orientala : Imperiul Otoman ! Odata cazut Bizantul in 1453 , greul luptelor antiotomane revin tarilor feudale romanesti ,care au un mare merit ,dragii mei comentatori : acela de a nu deveni pasalacuri , asa cum s-a intamplat cu Grecia , Bulgaria , Iugoslavia , Ungaria ! Si nu au devenit pasalacuri , deoarece au existat un Mircea , Dan al 2 – lea , Vlad Tepes , Iancu de H. ,STEFAN CEL MARE ,Radu de la Afumati , Ioan Voda sau celebrul si indraznetul Mihai – Viteazul ! Acestia sunt romanii adevarati ! In aceste conditii vitrege pt tarile romane , Biserica Ortodoxa in general , ramane cu mult in urma celei catolice , iar in raportul cu politicul , va fi intotdeauna pe locul 2 ! Deci , dragii mei comentatori , am identificat cel putin o cauza ! Sunt multe de spus ,dar cu o alta ocazie !

  • 140

    @Cristi: I.V. STALIN cel care a impins COMUNISMUL pana la BERLIN a absolvit un seminar teologic ortodox,ajutat de un EVREU.

  • 141

    Uite, fraiere, încetul cu încetul şi fără să-ţi dai seama, ajungi să spui mari adevăruri.

    Jidanul, da, de acolo a pornit totul !

  • 142

    @nic: Stalin a impins comunismul pana la Berlin , deoarece i-a permis OCCIDENTUUUUUUUUUUUUUUUL , nu are nici o legatura cu ortodoxismul ! Toata vina a fost a cretinului de Hitler , deoarece a vrut sa cucereasca pe toata lumea : si pe democrati si pe comunisti si pe latini si pe tigani si pe evrei ! A uitat unde sa se opreasca !

  • 143

    @Danny67:Varianta cu turcii este cea care multumeste pe toata lumea,ei sunt de vina pentru mizeria noastra. Toata lumea incepe povestea cu imperiul Bizantin si maretia lui,uitand ca imperiul a angajat turcii selgiucizi sa-i apere hotarele si neputinta imperiului a cauzat caderea lui.Din pacate imperiul n-a ajuns niciodata pe teritoriile romanesti,iar cultura bizantina inainte de caderea imperiului s-a deplasat tot catre Roma.Pe teritoriile romanesti au ajuns doar misionari,cu o BIBLIE,fara cultura,fara elemente civilizatoare. E normal ca la noi NU AU APARUT SCOLI,UNIVERSITATI,comunitati urbane,mestesuguri si mestesugari.N-am fost transformati in pasalacuri deoarece nu prezentam interes nici macar pentru turci din cauza inapoierii. In schimb turcii au vrut sa ocupe Budapesta sau Viena. Si noua ne place astazi sa vizitam aceste locatii,unde oamenii si cultura lor a fost principala valoare si atractie pentru cuceritori.

  • 144

    @Danny67: Americanii au fost de vina ca au trimis prea multe ajutoare rusilor in primii doi ani de razboi. Occidentul nu i-a permis lui Stalin nimic.Stalin s-a impus pe teren.Inchipuiti-va ca ajungea la Marea Nordului si Europa invata rusa.De fapt 6 iunie 1944 Normandia a fost o cursa contra cronometru pentru avansarea aliatilor cat mai departe in Europa pentru a opri rusii.

  • 145

    @Cosa Nostra: Da “jidanul”i-a dat de mancare,haine si l-a trimis la scoala.Tatal i-a dat bataie cat cuprinde si l-a parasit.Ca si fapt divers tatal lui Stalin era CIZMAR.

  • 146

    @nic: Uita-te la post 134 si o sa vezi ca stiu cine a adus comunismul in Romania chiar daca nu sunt istoric, era o intrebare retorica adresata lui Danny.

    Din pacate, nu te cred ca esti ortodox, prea ai criticat religia crestina ortodoxa.

    Preotii sunt si ei oameni si au calitati si defecte ca noi toti. Nu poti sa generalizezi si sa ai o parere negativa despre toti preotii.

  • 147

    @nic: Nu am spus ca turcii sunt vinovati de mizeria noastra ( in cel mai rau caz ,otomanii ,care nu-s tot una cu turcii ) si intr-adevar, Bizantul a angajat selgiucizi pt a-i apara hotarele , dar nu a angajat otomani ( sic !) . Imperiul a cazut din cauza arogantei si prostiei imparatilor lui , dar mai ales din cauza Occidentului , care nu a dorit sa-i mai acorde ajutor militar ( vezi Conciliul de la Florenta – Ferrara din 1437 -1438 ) , mereu acelasi Occident , Nik . Cultura bizantina a ajuns catre Roma ,dar a ajuns si in partile noastre ,atat cat a ajuns ( corect ! ) , iar civilizatia urbana se dezvolta mai tarziu ( corect ! ) , dar dragul meu Nik , cum poti afirma ca tarile romane n-au prezentat interes pt otomani ? Hai sa fim seriosi ,de cate ori n-au dorit otomanii sa ne cucereasca in timpul lui Mircea cal Batran , in periaoda 1400 – 1456 , apoi in timpul lui Radu de la Afumati ( ce s-a mai luptat asta cu turcii in fiecare an , pt. pastrarea independentei tarii ) ,etc ! Dar tu crezi ca otomanii erau civilizati ? Niciodata nu au fost ca apusenii , iar ei au dorit de la romani TERITORIILE bogate in grane si POZITIA STRATEGICA in sud- estul Europei , nicidecum nu au urmarit dezvoltarea sau inapoierea noastra , mai Nik , ce naiba ? Turcii au ocupat Budapesta si au transf. Ungaria centrala si de est in pasalac in 1541 si au ajuns sa asedieze Viena in 1683 ,fiind invinsi de crestini ! De atunci s-au dus la vale pana la desfiintarea Imp Otoman in 1922 !

  • 148

    @Cristi: Degeaba te superi,COMUNISMUL a fost adus de CETATENI ROMANI,fie ei si unguri sau evrei,sprijiniti de rusi,natie ORTODOXA care a creeat blocul COMUNIST. Spun CETATENI ROMANI in ideea de oameni cu scoala,vorbitori de limbi straine,mai ales ca sa intelegi ca in general minoritatile aveau mai multi oameni scolati ca majoritatea romaneasca.Inchipuie-ti ca pe la 1900 cca 85% din romani erau analfabeti.Daca cauti de exemplu date despre constructiile reprezentative din Romania pana la 1930,vei constata ca indiferent daca vorbim de Peles sau Ateneu proiectantii si executanti in majoritate n-au fost romani.In ARDEAL toate cladirile importante au fost proiectate si executate de maghiari,austrieci,evrei.N-am avut scoli. Gheorghe Gheorghiu-Dej avea de exemplu studii juridice facute la BUDAPESTA.Ca atare cred ca a fost normal ca rusii sa caute oameni cu scoala pentru guvernarea Romaniei comuniste,analfabetii fiind buni doar la lipit afise,la vot,si la batai propagandistice.

  • 149

    @violeta: Ia zi Violeto , ce fel de tigancusa esti tu ? Cu acte in regula , cu fusta sau modernizata ? Cate clase ai si ce meserie ai ? Esti frumusica ? Imi dai si mie o poza sa te vad ?

  • 150

    @Danny67: Imperiul otoman a primit intotdeauna ce a cerut de la tarile romanesti.Chiar s-au supralicitat domnitorii doritori de a conduce tarile romanesti in cumpararea domniilor.TOATE LUPTELE cu turcii s-au dat cu intentia de a schimba domnitorul,cel agreeat de turci participand la campanii si de cele mai multe era ori inscauntat dupa batalie.Cauta pe Wikipedia pe Constantin Mavrocordat si gasesti si liste cu toti domnitorii si administratiile turcesti sau austriece.Ca si dezvoltare tehnica,administrativa,cultura,imperiul a fost net superior tarilor romanesti.

  • 151

    @nic: Imperiul Otoman a primit intotdeauna tot ce a cerut de la tarile romane , mai putin autonomia interna a acestora ! Au existat de-a lungul timpului doar pasalacul de la Oradea si pasalacul de la Timisoara si raialele de la Braila , Giurgiu si Turnu ! Dobrogea a facut parte din Imp. Otoman intre 1418 – 1878 ! Si cam atat ! Mult sau putin ? Cand vorbim de Mavrocordati , atunci ne referim la regimul fanariot in Principate ! In rest , totul pare a fi ok ! Si nu te mai certa cu Cristi , contraziceti-va , dar intr-un mod democratic ! In ce tara locuiesti tu acum ?

  • 152

    @Danny67: Romania.Nu ma cert cu nimeni ca nu sta in firea mea sa fiu artagos.

  • 153

    @nic: Tu nu esti ortodox de aceea ai o idee fixa cu ortodoxismul.

    Daca Stalin, georgianul, probabil cel mai mare criminal din istorie a trimis in Romania numai agenti sovietici specializati la Moscova, indiferent ce nationalitate aveau acestia, poporul roman nu mai avea ce sa faca.

    Erau destui romani cu scoala si atunci numai ca, e simplu, daca nu erau agenti sovietici nu putea Stalin sa formeze guvernul in Romania cu ei.

    Tu nu esti ortodox, probabil cauti adepti pt. religia ta, dar ai sanse minime sa afli adepti pt. religia ta in Romania.

  • 154

    @nic: Ok Nik….hai la somn acum………..vorbim maine…pa !

  • 155

    @Cristi: “Dictionarul cronologic al stiintei si tehnicii universale” si “Istoria culturii si civilizatiei”te pot apropia de o percepere mai corecta a lumii in care traim azi.Sunt editate inainte de 1989.Pe atunci lumea cumpara carti “pe sub mana” ca erau rare.Bineinteles ca in zilele noastre poti si calatori si vedea cu ochii tai ce au facut altii in 2 milenii.Pana prin 89 si eu aveam credinta ca suntem o natie deosebita,dar mi-a trecut repede dupa 89 pe masura ce luam contactul cu o lume interzisa de regimul comunist(prin anii 80 tot ce se putea vizita era RDG,URSS,Cehia,Ungaria si acelea erau si sunt mult peste noi tot prin prisma realizarilor din secolele anterioare).

  • 156

    Hai pa!!!

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
M-am născut într-o zi de vineri - 13
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!